Portfolio

Malá ukázka zajímavých prací nebo zakázek, které rapidně zvýšily prodej produktů klientů.

webdesign pro fingo.vn

Moderní responzivní web pro  fingo.vn (CZ 2017)

 

Responzivní web

UX design

Vstupní studie a analýza stránek

Individuální komponenty formulářů

 

Zadání: Navrhnout webdesign a UX řešení pro finanční srovnávač ve Vietnamu.

Požadavky: Přehledný srovnávač s jednoduchým formulářem a s nativní orientací. Poutavý design s nevšedními ikonami. Škála barev odpovídající vnímání barev ve Vietnamu.

Webdesign a redesign CI pro unicareal.cz

Redesign webu a corporate identity (CZ 2017)

 

Zvýšení prodeje o 87 % během 2 měsíců

UX design

Vstupní studie a analýza stávajícího webu a loga, rešerše konkurence

Individuální komponenty formulářů

 

Zadání: Navrhnout redesign webu a UX řešení pro realitní kancelář.

Požadavky: Přehledné vyhledávání a zadávání s jednoduchým formulářem a s nativní orientací. Netradiční a originální design.  Barevnost dle psychologie a dle oboru.

Aplikace honzův klient

Mobílní aplikace finančních poradců pro všechny platformy (CZ 2015)

 

Zvýšení konverzí o 68 %

UX a UI design

Studie řešení, intuitivní ovládání aplikace

Individuální notifikace a filtrování, POP UP notifikace

 

Zadání: Navrhnout,logo, mobilní a redesignovat webovou aplikaci včetně UX  i UI řešení pro Honzův Klient (webová aplikace pro finanční poradce)  + redesign webu a CI chytryhonza.cz + redesign webu a CI bonnet.cz

Požadavky: Všechny domény v podobném designu. Nový svěží look a layout.

Další ukázky

Logo mundopay.cz

Logo předplacené online platby (CZ 2017)

 

Moderní a čisté logo

Navržení maskota - chytrá sova

Návrh claimu

 

Zadání: Navrhnout logo nového způsobu elektronické platby.

Požadavky: Navrhnout logo, které bude působit sympaticky, důvěryhodně a stabilně.

Logo RETAXA CZ, s.r.o.

Logo payer služby (CZ 2017)

 

Luxusní, čisté a nadčasové logo

Typografické logo

 

Zadání: Návrh značky payer služby

Požadavky: Navrhnout logo silné a stabilní finanční společnosti, které působí věrohodně a spolehlivě.

Logo Štěpán Horváth

Logo pro mistra evropy WBO + grafika sociálních sítí (CZ 2016)

 

Nárůst počtu fanoušků na FB o 41 % za 1 měsíc

Nápadité čisté a moderní logo

Negative space logo

 

Zadání: Návrh značky mistra evropy WBO Štěpána Horvátha

Požadavky: Navrhnout logo silné, agresivní bez zbytečných kýčů a vyhnout se obvyklým clishé boxerských log.

Další ukázky

Ideamaking - názvotvorba protvory.cz

Název + logo obchodu pro chovatele Protvory (CZ 2016)

 

Originální název s volnou doménou

Moderní negative space logo

Svěží corporate identity

Claim na míru

 

Zadání: Vytvoření názvu, loga a propagačních materiálů pro zverimex

Požadavky: Navrhnout úderný a zároveň roztomilý název a zeleno-hnědé moderní logo.

Ideamaking - tvorba názvu cenapokroku.cz

Název + logo + koncept + pohár + web prestižní ceny finančních institucí (CZ 2015)

 

Dvojvýznamový název (cena - ocenění; cena - hodnota) s volnou doménou

Nadčasové logo slouží zároveň jako značka kvality, pohár a řečnický pult

Responzivní, čistý a moderní web

Claim na míru

 

Zadání: Vytvoření názvu, loga a webu pro předávání cen

Požadavky: Vytvořit jednoduchý název s logem, které bude sloužit jako pečeť kvality.

Ideamaking - založení obchodu goddog.cz

Název + logo + koncept + ideologie + motivy pro internetový obchod (CZ 2012)

 

Překonání konkurence již 3 měsíc od založení

Originální název s volnou doménou

Logo se skrytým významem (nedokončená svatozář = ďáblovy rohy)

Nápadité, vtipné i roztomilé motivy

Známá značka

 

Zadání: Vytvoření značky, idey a žádaných motivů potisků pro internetový obchod s oděvy pro majitele psů.

Požadavky: Vytvořit populární a oblíbenou značku - e-shop, který bude velmi oblíbený mezi majiteli psů.

Další ukázky názvotvorby + logotvorby

Ideamaking - Virální kampaň Toxické jídlo

Virální kampaň - obalový design (CZ 2016)

 

Více než 1 milión zhlédnutí během prvních dvou dnů kampaně

Přes 2 desítky reportáží a článku: ukázka

Reportáž v Událostech České televize v hlavním vysílacím čase

Diskuze v DVTV s Martinem Veselovským zde

Účast na Zlín Design Week 2017

 

Účel kampaně: Účelem bylo, aby se lidé více starali o to, co jedí, začali číst etikety a nebáli se kupovat

kvalitnější potraviny bez škodlivých látek.

Ideamaking - 3měsíční dárcovská kampaň

Kampaň Pomáháme dětem (CZ 2013)

 

3měsíční kampaň - 5 vizuálů

Stovky billboardů po celé Praze

Pod záštitou NROS a Pomozte dětem

Dárcovské sms (DMS)

 

Účel kampaně: Účelem bylo, přimět lidi aby odeslali DMS.

Ideamaking - Žijte zdravě, myslete zdravě

Kampaň Zdraví ve vašem městě (CZ 2012)

 

Svěží vizuál

Kampaň zakončená Food festivalem

Pod záštitou hlavního města Prahy

 

Účel kampaně: Informovat spoluobčany o kvalitním stravování, pozvánka na Food festival.

 

Další ukázky kampaní

Packaging - Jerku

Obal sušeného hovězího masa pro německou firmu Jerku (DE 2016)

 

Čistý a současný design

Barevné odlišení příchutí

Eko obal

 

Zadání: Vytvoření obalu sušeného masa Jerku.

Požadavky: Vytvořit nepřehlédnutelný a moderní design ekologického obalu.

Packaging - Limobar sirupy

Návrh obalů sirupů Limo Bar (CZ 2013)

 

Zvýšení prodeje o 237 %

Lákavý design

17 snadno rozeznatelných příchutí

Dávkovač sirupu v uzávěru

 

Zadání: Návrh obalů (sleeve) pro všechny příchutě sirupů Limobar.

Požadavky: Vytvořit lákavé, poutavé a nepřehlédnutelné obaly sirupů. Každá příchuť se specifickou barvou. Základní barva v odstínu tekutiny.

Packaging - Retlux

Tvorba obalů žárovek Retlux (CZ 2012)

 

Přehledný nadčasový design

Sada 16 typů

Nepřehlédnutelný a zapamatovatelný obal

 

Zadání: Vytvoření sady obalů žárovek.

Požadavky: Přitažlivý a snadno rozeznatelný design. Vytvořit sadu obalů v barvě loga.

 

Další ukázky obalového designu

Signmaking - bonnet.cz a chytryhonza.cz

Návrh polepu aut Bonnet.cz a chytryhonza.cz (CZ 2015)

 

Výrazný, elegantní design

Univerzální polep

Nepřehlédnutelné auto

 

Zadání: Tvorba polepu vozidel

Požadavky: Elegantní,  efektivní a zapamatovatelný design.

 

Signmaking - chytraadresa.cz

Návrh konceptu, polepů a interiérů chytraadresa.cz (CZ 2016)

 

Moderní a hravý design

14 poboček - 14 návrhů

Jedinečný koncept

 

Zadání: Vytvoření názvu, konceptu, loga , návrh interiéru a polepů pro nové pobočky Chytrého Honzy

Požadavky: Hravý, přátelský a moderní koncept.

 

Signmaking - cesketeplo.cz

Návrh polepu vozového parku České teplo (CZ 2013)

 

Typografický design

Univerzální polep

Velmi výrazný, ale ekonomický branding

 

Zadání: Návrh polepu automobilů cesketeplo.cz

Požadavky: Nepřehlédnutelné auto s vydáním co nejméně nákladů.

 

Další ukázky signmakingu

Copyright © 2016 Michal Drapák / Draphic.cz. Všechna práva vyhrazena.

  •  

    731 547 396